BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 24 June 2009

Transformers 2 - Revenge Of The Fallen

" SOLD OUT"

Semalam tengahari Shuk pergi beli tiket filem ni, tp dah sold out utk tayangan satu minggu akan datang...huish..dasat kan sambutan utk filem ni...

Memula tu rasa cam hampa la jgk sbb nak kena tunggu lagi seminggu baru dapat tgk, ntah mcm mana masa tengah nak beli tu, tetiba staf kaunter tu bagitau yg diorang open satu lagi tayangan jam 10.30 mlm..so, apalagi..rembat ar tiket tuh..syoknye dapat tengok..

so, mlm ni aku n Shuk akan g tengok filem ni bg tayangan kol 10.30 malam...

Nantikan komen n berapa bintang aku nak bg esok...daa...

Dah tengok !!! Memang best giler tahap gaban...walaupun tengok tayangan jam 10.30 malam dan tayangan hanya bermula jam 11.00 malam tapi aku langsung tak ngantuk tau (sampai ke rumah jam 2.00 pagi)...

Berapa bintang ?

Wah!!! Banyak yer...hehehe..sebab best kan bagi la banyak...

2 comments:

Zura Hilman said...

benci arr!!! aku xle nak tgk!!! huwwaaaaaaa............

Kimi Kay MS said...

aih kat sini pun ko lepas perasaan ke zura? heheh :)...

aku nak tengok lagi... tapi tah bila boleh pasal sepanjang 2 minggu ni pun kebanyakan dah fully-booked!

gila ah ding dong!