BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 12 June 2009

Kenapa aku suka matahari?

Ntah kenapa, aku suke tengok matahari (tp bkn matahari jam 12.00 tghari tau)..sunrise n sunset sahaja..lg plak klw waktu tu di tepi pantai..aduh, bisa gugur jantung gue...indahkan kejadian Allah..menunjukkan betapa besar alam ciptaannya..
Dalam post aku sebelum ni pun rasanya dah cakap yang aku suke matahari..

Ditambah pulak sejak TV3 tayangkan cerita MATAHARI lakonan Nisdawati..hurmm..walaupun terlepas beberapa episod sbb wat OT kat opis, aku akan follow up semula kat forum perkahwinan.com.my (rakan2 PCM tolong update citer)...memang sedih tgk ending citer ni semalam...huhuhu..aku nangis, pastu kena kutuk dgn Shuk..(hampeh tol!!)

(dan ditambah lagi dengan lagu peberet aku..hehehe)

Matahariku - Agnes Monica

Tertutup sudah pintu .. pintu hatiku

*Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu

*Kini kau pergi dari hidupku

*Kuharus relakanmu walau aku tak mau

*Berjuta warna pelangi didalam hati

*Sejenak luluh bergening menjauh pergi

*Takada lagi cahaya suci*

Semua nada beranjak aku terdiam sepi

*Dengarlah matahariku suara tangisanku

*Kubersedih kerna panah cinta menusuk jantungku

*Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku

*Tentangku yang tak mampu menaklukan waktu*

Berjuta warna pelangi didalam hati

*Sejenak luluh bergening menjauh pergi*

Takada lagi cahaya suci

*Semua nada beranjak aku terdiam sepi*

0 comments: