BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 24 June 2009

Aku ke yang korang ckp tu ha ?!?!


Dah memang jadi rutin aku mesti kena call ke kampung setiap hari...

Td call la adik aku yg tengah cuti semester, kebetulan plak dia tgh jumpa kawan dia...

Apa yang membuatkan aku terkejut bila kwn adik aku bgtau ms dia kat Cyber Cafe(CC) dia nmpk bdk2 Bohsia dan Bohjan kat Tembangau tu tengah search kat Google dgn word "BOHSIA TEMBANGAU". Tup..tup..keluar gambar aku...trus bdk2 BOH tu cakap "eh..ni bukan kakak..bla..bla.."

Sakitnya hati aku bila diorang cakap mcm tu. Bila masa plak aku ni jadi bohsia Tembangau. Setahu aku la, keturunan aku ni baik sebelah mak atau sebelah abah semua baik2 belaka. Belum ada lagi yang bergelar BOH ni...

Setahu aku juga (satu Tembangau pun tahu pasal ni) salah seorang bohsia yang ada kat CC tu yang memang keturunan tak senonoh..baik mak...baik anak...sama jek...memalukan orang kampung aku jek, dah la dok sebelah umah aku...nak jek aku cili2 kan mulut budak tu, bkn tak penah makan penampar dgn aku sebelum ni...heeee..geramnya!!!!

Sebab apa diorang ckp mcm tu..korang agak2?

Sebab...dlm salah satu post aku tu, kan aku ada citer pasal aku g tengok wayang citer BOHSIA - Jangan Pilih Jalan Hitam dan aku juga ada blog butik andaman aku yang beralamat di Felda Tembangau...

So...bila diorang search word "BOHSIA TEMBANGAU"...keluar la kedua-dua blog aku tu dan gambar2 aku skali...yg diorang ni plak, tgk gmbr je tanpa baca post aku tu dan terus buat tafsiran melulu..bodoh betul la!!!

Jd di sini, sekiranya adik2 BOH membaca blog aku ni, suka aku ingin memberi penjelasan yg aku bukanlah apa yang korang sangka dan fikirkan tu...dan satu lagi gunakanlah teknologi yang ada ni utk faedah bukan cari mende2 mengarut tu ok!!!

2 comments:

Zura Hilman said...

biasa arr mi.... org yg low mentality mmg camtu...

Kimi Kay MS said...

btol kata zura tuh
besides - y bother melatah & marah2 kalo kita x macam yg mulut2 hanjing tu katakan, kan?

biarlah meka dengan 'kepandaian' dorang yg menampakkan lagi ketara betapa 'tak bijak' & bangsatnya meka tuh...

keep cool!