BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 February 2009

Lepak time..


Hari Isnin, 2 Jan 2009, cuti Hari Wilayah Persekutuan, aku n Shuk boring giler dok umah coz takde aktiviti nak buat, so kitorang decide utk invite kwn2 dtg lepak kat umah sambil main PS2..mula la jari jemari aku n Shuk SMS kawan2 jemput datang rumah...Zul, Liyas, Mar n Ayam antara yang datang hari tu...

Pecah perut aku n Mar gelak melayan gelagat diorang ni main PS2..masing2 sewel..

Si Zul dah mcm budak2 bila kalah dia asik soh orang tunggu dia..antara dialog klakar 'woi kwn, tunggu la aku bangun dulu, baru blasah'.. Kui..kui.kui apa la si Zul ni...

Bila dah jemput kekawan dtg umah mesti la kena wat makan kan..so ari tu aku cuba la resepi ni (first time masak resepi ni)

MAKARONI SUP N PIZA SARDIN...

licin semua kena bedal ngan bebudak ni...






PIZA SARDIN before n after cook






0 comments: