BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 23 January 2009

Malam yang lapar

22 Jan 2009@10.30pm

Shuk tetiba lak ajak kuar lepak kat kedai mamak
Tingin nak makan roti john ayam katanya
Aku ni dah ngantuk,tp tak g nnt merajuk plak..
Sampai jek kedai mamak, aku tetiba lak rasa lapar
so aku pun join la gak makan roti john tu...

Dah siap makan, aku masih lagi lapar..hehehe
dengan selambanya aku g order plak 10 cucuk satay ayam...

tgh sedap dok makan tetiba plak si 'ayam' ni datang dengan member dia,
rupa2 abg yg ajk dia dtg
pastu boleh la plak si 'ayam' ni g main2 dgn anak ular sawa
kepunyaan bdk yg jual 'sisha' kat sini..

adus...geli geleman aku...

sewel tul la...


sambung semula citer makan..

dah makan satey td kan...
AKU MASIH LAGI LAPAR!!!

abg n ayam dah bantai gelak kat aku
tp tak kira, nak makan jugak..

"macha, roti naan satu"
hahaha..aku order lagi...
MELANTAK JE KAN..
dah kenyang trus ngantuk..
cuit abg ajk balik...
mmmm...teruk betul la budak nama AMOT ni...

0 comments: